czwartek, 11 października 2012

Przeszyty palec i męska decyzja...

Chciałabym powiedzieć, że nie wiem, jak to się stało, ale spotkała mnie rzecz zupełnie kuriozalna :))) - przeszyłam sobie palec (!) Nie, nie, nic groźnego, nie musiałam lecieć  z nim na pogotowie i wyjmować sterczącej z niego igły, nie zemdlałam na widok lejącej się własnej krwi, nic z tych rzeczy. Jednak zraniony palec wskazujący u lewej ręki (dla mnie tak samo ważnej, jak i prawej, ponieważ jestem oburęczna) skutecznie spowolnił moja pracę.
Spytacie jak to się mogło przytrafić osobie, która dużo szyje, ma wprawę i td? Może - jeśli sprzęt (tzn. maszyna do szycia) zawodzi. A moja, choć wiele jej zawdzięczam - zawodzi ostatnimi czasy coraz bardziej. Główną jej wada (poza wieloma innymi) jest to, że napotykając na swojej drodze zgrubienie (uchwyty, zamki, grubsze szwy) staje w miejscu, więc muszę jej pomagać popychając materiał. Wiele razy sobie mówiłam, że kiedyś to się źle skończy albo dla maszyny, albo dla mnie :) No i właśnie groźba się urzeczywistniła, palec był za blisko igły... Ale nie ma tego złego co by  na dobre nie wyszło i podjęłam  decyzję, z którą nosiłam się od roku: kupuję nową maszynę.Według opinii ekspertów od maszyn, z którymi sporadycznie przeprowadzałam telefoniczne wywiady na temat maszyn, Janome MC 6600 P poradzi sobie ze wszystkim, mam wielka nadzieje, że tak będzie. Poza funkcjami, które w sobie ma, bardzo mi się podoba jej wygląd - jest wielka, bez zbędnych ozdobników, szlaczków czy motylków (te dobrze się prezentują na dziecięcych torbach :) )

A to torba dla pewnej mamy, która wciąż czuje się dziewczynką :))
Torba jest pojemna (40 x 50 cm), ma dwa uchwyty do noszenia na ramieniu  i nie ma żadnego zapięcia. Ja osobiście lubię torby bez zapięcia - te często mnie irytują, ponieważ zawsze mam zajęte ręce: zakupami, jakimś batonikiem, telefonem, lub listami które właśnie wyjęłam ze skrzynki pocztowej i żeby wyjąc klucz muszę przedrzeć się przez zapięcie, które zawsze stawia opór.


3 komentarze:

  1. Dobry wieczór.
    Zemdlałabym od razu ;)
    Bardzo lubię Twoje torby, torebeczki, worki, portmonetki. Cudne są i podziwiam Twoje szwacze umiejętności i wzdycham do nich. I miło je było zobaczyć w nowej Przebieralni, czego winszuję. Ściskam i życzę rychłej poprawy zdrowia palucha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeszycie palca to mój wielki strach.
    Jakoś strasznie się tego boje, może dlatego, że wbiłam sobie zszywkę zszywaczem w palec :))
    Życzę szybkiej poprawy zdrowia i zadowolenia z nowego nabytku.

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, wypadki chodzą po ludziach, dziękuję, palec się goi szybko :) i nie moge się doczekać aż nowy sprzęt do mnie dotrze, czeka mnie kilkudniowe studiowanie instrukcji obsługi i wypróbowywanie zanim coś uszyję :)

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

worek do przedszkola (25) aplikacja (23) torba dla dziewczynki (15) worek dla chłopca (11) worek dla dziewczynki (11) worek imienny (11) torebka dla dziewczynki (10) worek imienny do przedszkola (10) aplikacje (9) sowa (8) torba dla dziecka (7) worki do przedszkola (7) listonoszka dla dziecka (6) torba (6) kot (5) księżnickza (5) mała torebka (5) pokój dziecka (5) przedszkolak (5) portfelik (4) torba dla mamy (4) torebeczka dla dziewczynki (4) worek (4) worek przedszkolny (4) alikacje (3) dekoracja (3) duża torba (3) fartuszki dla dzieci (3) kosmetyczka (3) matrioszka (3) motyl (3) pacynki (3) piesek (3) torba dla dziewczyny (3) torba worek (3) torby Limpopo (3) torby dla dziewczyn (3) zabawa w teatrzyk (3) ze sztruksu (3) zestawy torba z portfelikiem (3) żabka (3) Boże Narodzene (2) aplikacja kot (2) czarna listonoszka (2) dla dziecka (2) dla dziewczynki (2) domek z filcu (2) drzewko (2) dziecko (2) hipopotam (2) krokodyl (2) listonoszka (2) listonoszka dla dziewczynki (2) miś (2) pegaz (2) pies (2) pirat (2) plecak dla chłopca (2) poduszka (2) ptaki (2) sowy (2) torby dla dzieci (2) torebka z konikiem (2) torebka z księżniczką (2) torebka z motylkiem (2) worek z księżniczką (2) worek z samochodzikiem (2) z filcu (2) zawieszka (2) zestaw (2) zestaw przedszkolaka (2) zestaw worek i torba (2) święta (2) alpikacje (1) aplikacja drzewko (1) aplikacja lew (1) aplikacja motyl (1) aplikacja mufinka (1) aplikacja ptak (1) autko (1) biedronka (1) brązowa (1) cekiny (1) czarna (1) dywanik (1) ekologicznie (1) fiolet (1) groszki (1) gwiadka (1) gwiazdka (1) haft (1) home sweet home (1) jabłko (1) kaczuszka (1) konik (1) koparka (1) kotek (1) koń (1) królewna (1) kwiaty (1) lisonoszki dla dziewczyn (1) listonoszka młodzieżowa (1) makata (1) maszyna do szycia (1) matrioshka (1) mała torebka dla dziecka (1) małe listonoszki (1) małpa (1) mis (1) miś aplikacja (1) muchomor (1) obrazek (1) ozdoba (1) piórnik (1) plecak dla dziewczynki (1) plecak imienny dla dziewczynki (1) pociąg (1) poduszka dla dziecka (1) pokój dizecka (1) poszewka (1) pościel dla dziecka (1) przedszkole (1) przytulanka (1) różowe (1) ręcznie (1) rękawica kuchenne (1) skarpety (1) szczeniak (1) słoń (1) torba dla dziewwczynki (1) torba dla nastolatki (1) torba na nuty (1) torba z gwiadką (1) torba z kokardą (1) torba z małpką (1) torba z mufinką (1) torba z piórnikiem (1) torby dla nastolatek (1) torebka sowa (1) torebka z lwem (1) torebka z zajączkiem (1) torebka z żabką (1) torebka żabka (1) ważka (1) welcome (1) worek z misiem (1) worek z biedronką (1) worek z koem (1) worek z koparką (1) worek z matrioszką (1) worek z motylem (1) worek z pszczółką (1) worek z żyrafą (1) wyprawka do przedszkola (1) wzory toreb (1) wóz strażacki (1) zawieszka imienna (1) zesaw torba portfelik (1) zestaw portfelik (1) śnieżka (1) żeglarz (1) żyrafa (1)

Kup lub zamów produkt ;)

Jeśli jesteś zainteresowana/ny konkretnym produktem, napisz na adres: limpopo@limpopo.pl Opisz dokładnie produkt, oraz ustal szczegóły zamówienia oraz przesyłki :) Dla ułatwienia komunikacji podaj w mailu numeru telefonu do siebie.